A Hankook a legjobb a német autós magazin, az autó motor und sport nyári gumiabroncs tesztjében. A Hankook Ventus S1 evo egyértelműen az első vizes és száraz pályán egyaránt. A szerkesztőség szerint a Ventus S1 evo. A legújabb mérce ebben a gumiabroncs kategóriában. Maximális pontszám a biztonsággal kapcsolatos kritériumok terén is. Ismét megerősítést nyert a Hankook Tire pozíciója a pérmium gumiabroncsok között. A Hankook Tire, jelenleg a világ hetedik legnagyobb, és egyben leggyorsabban növekvő gumiabroncsgyártójának ultra nagyteljesítményű, széles Ventus S1 evo gumiabroncsa az auto motor und sport szaklap (2010/ 7. szám) nagy nyári gumiabroncs tesztjének győztese lett. A „nagyon jó menetjellemzők és fékteljesítmény vizes és száraz úton“ a felső kategóriás autókhoz készült tíz márkás gumiabroncs összehasonlító tesztjében egyértelműen az első helyet biztosította a Ventus S1 evo guminak. A 245/45 R17 W/Y mérettel végezték a tesztet az új Mercedes E-osztályban. A Hankook Ventus S1 evo vizes és száraz pályán egyaránt maga mögé utasította a konkurenciát. A neves német autós szaklap ítélete szerint a Hankook gyár sportos-kényelmes csúcsminőségű széles gumija az új mérce ebben a gumiabroncs osztályban. A Hankook zászlós hajója a nagy presztízzsel bíró teszt szempontjainak felében maximális pontot ért el, többek között természetesen a fékezés száraz és nedves úton kategóriában. E két biztonsággal kapcsolatos kritérium terén az S1 evo különösen nagy előnyre tett szert a konkurenciával szemben, amit a teszt szerkesztői is kihangsúlyoztak. A többi tesztkritérium is a Hankook gumik kiegyensúlyozott teljesítményét bizonyította. Az olyan tesztautóknál, amilyen a Mercedes-Benz E-osztály, a győztes guminak a teljesítmény kritériumok mellett természetesen a kényelem tekintetében is bizonyítania kell. Az auto motor und sport szerkesztője által végzett teszt bizonyítja, hogy a Hankook Ventus S1 a komfort szempontjából is a legjobbak között van, és a rugózási kényelem valamint a gördülési ellenállás terén is a piac vezető termékei közé tartozik. A Hankook gumiabroncsok már a 2008-as évben is győztesek voltak a nagy presztizsű auto motor und sport nyári gumi tesztjében, (2008/ 7. szám). Akkor a Ventus S1 evo „kistestvére“, a kényelmet szem előtt tartó Ventus Prime indult egy Mercedes-Benz S-osztályos modellel, 235/55 R 17 méretben. „Rendkívül jó kezelhetőségi tulajdonságok és kiemelkedő fékteljesítmény vizes és száraz úton is“, aminek köszönhetően 9 márkás abronccsal végzett összehasonlító tesztben szintén az első helyet szerezte meg. A felső és luxus kategóriás autókhoz, különösen nagyfokú menetkényelemhez tervezett Ventus Prime szintén jelentős előnnyel utasította maga mögé a konkurenciát: Akkoriban az elismert német szaklap, az Auto-Magazin szenzációnak titulálta az egyértelmű győzelmet. Az UHP Hankook Ventus S1 evo koncepciója a nagy teljesítményű és gyors illetve nagyon gyors gépjárművek tulajdonosait és vezetőit veszi célba, akik a gumiabroncsoktól kompromisszumok nélküli sportos teljesítményt várnak minden kategóriában, anélkül, hogy lemondanának az olyan jellemzőkről, mint a rugózási kényelem, illetve, alacsony gördülési zaj. A fejlesztők számára a Hankook Tire vállalatnál a már megszokott módon a jó tapadás és fékezési teljesítmény állt előtérben. Ezért különös figyelmet szenteltek a Ventus S1 evo esetében először alkalmazott HDSC (Highly Dispersible Silica Compound) futófelületi keverék kifejlesztésére. Egy új keverési eljárásnak köszönhetően sokkal magasabb szilika-sűrűséget, valamint a nedves úton való tapadás szempontjából rendkívül fontos kitöltőanyag jobb eloszlását lehetett elérni. A futófelület asszimmetrikus kialakítása a profil külső felén elhelyezkedő jellegzetes, masszív, körbefutó profilbordával a kiváló egyenesfutási stabilitás mellett a kormányzási utasítások pontos átviteléből adódóan precíz kezelhetőséget biztosít nagyon nagy sebesség mellett is. A zárt kialakítású külső váll az abroncs oldalfalának speciális kialakításával kombinálva nagyon magasszintű erőátvitelt biztosít kanyarokban, emellett pontos visszajelzést ad a kormányzásról. A széles, részben hullámos kialakítású, körbefutó mintázatcsatorna hatékonyan vezeti el a vizet a gumiabroncs mintázatából, és biztonságos utazást tesz lehetővé vizes útfelületen is. A Ventus S1 evo rendkívül egyenletes talajnyomás-eloszlása, pontos kezelhetőséget nyújtó erőátvitele, valamint kiváló fékezési teljesítménye a stabil, két darab 0-fokos nylon burkolattal ellátott acélövcsomag a nagy szilárdságú, hasonlóan könnyű műselyem karkasznak köszönhető. A nagyobb tapadást és kisebb mértékű kopást szolgálja az S1 evo esetében is alkalmazott SCCT (Stiffness Control Contour Theory) technológia. Ez a Hankook Tire által szabadalmaztatott technológia javítja a kopási és kezelhetőségi tulajdonságokat a gumiabroncs karkaszon belüli optimalizált feszültségeloszláson keresztül.
GOODYEAR nyári gumi | MICHELIN nyári gumi | CONTINENTAL nyári gumi | BARUM nyári gumi | BRIDGESTONE nyári gumi | DAYTON nyári gumi | DEBICA nyári gumi | DUNLOP nyári gumi | FALKEN nyári gumi | FIRESTONE nyári gumi | FULDA nyári gumi | HANKOOK nyári gumi | KINGSTAR nyári gumi | KLEBER nyári gumi | KORMORAN nyári gumi | PIRELLI nyári gumi | SAVA nyári gumi | SEMPERIT nyári gumi | YOKOHAMA nyári gumi