autó gumi hírek, tesztek, akciók - autógumi webáruház
Hírek, információk az autógumi gyártók világából. Gumiabroncs, téli, nyári gumi tesztek az autógumi webáruház tolmácsolásában.
Téligumi teszt
A Dunlop, a világ egyik vezető nagy teljesítményű abroncs gyártója, számos sikert ért el SP Winter Sport 3D nagy teljesítményű (HP/UHP) járművek számára kifejlesztett téli abroncsaival . Ezek a sikerek is bizonyítják a Dunlop termékek képességeit. Egyedi tulajdonságaival, mint pl. a jobb tapadást biztosító három dimenziós lamellák, az abroncs mind gyári első szerelés, mind tuning céloknak megfelel.
A SP Winter Sport 3D legyőzte az összes versenytársát és megnyerte a 2005-ös Auto Motor und Sport téli abroncs tesztjét Németországban, illetve nagyon ajánlott besorolást kapott az ADAC téli abroncs tesztjén is.
Az Auto Motor und Sport szerint, “A Dunlop SP Winter Sport 3D nyújtotta a legnagyobb vonóerőt a havon és nagyon jó irányíthatósági mutatókat produkált. Az abroncs jó fékezési teljesítménye illetve a vizes utakon tanúsított jó kanyarodási teljesítménye, magas aquaplaning ellenállása, alacsony gördülési ellenállása és magas komfortja teszik a teszt győztesévé.”
Az ADAC szerint, “A Dunlop SP Winter Sport 3D egy nagyon kiegyensúlyozott abroncs, mely a legjobb eredményeket a nedves utakon érte el".
Ez az abroncs a vezetés megszállottjai számára lett kifejlesztve, akik a maximális teljesítményt akarják kihozni járműveikből téli körülmények között. Az abroncs, mely kötött forgásirányú, három különböző típusú lamellával van ellátva melyeket tudományos mérések alapján helyeztek el a mintázatban, illetve egy új generációs téli mintakeverékkel. A kitűnő tapadás és a kiemelkedő fékezési tulajdonságok havas és nedves utakon, maximális ellenőrzést biztosítanak a sofőr számára. Kitűnő száraz és hideg utakon nyújtott úttartása mellett a SP Winter Sport 3D maximális utazási kényelmet is biztosít.
A Dunlop versenypályákon kifejlesztett Multi Radius Tread (MRT) technológiája is felhasználásra került az SP Winter Sport 3D-tervezésekor. Ez a technológia optimális és homogén nyomás eloszlást jelent az érintkezési felületen. Az abroncs mintázatában három különböző alakú lamella is található amelyek kitűnő tapadást biztosítanak. A minta blokkjai a váll, a középső és az átmeneti területen összpontosulnak. A váll területen találhatóak az új 3D lamellák, az átmeneti zónában a magas amplitúdójú lamellák, míg végül a középső területen az úgy nevezett 'húzó' lamellák. Mindegyik lamella más és más feladatért felelős és együtt egy rendkívül fejlett tulajdonságokkal rendelkeznek, minden téli útviszony között, mint például, sár, latyak, hó vagyszáraz de hideg út 7 fok alatt.
Az első helyezés az Auto Motor and Sport 2005-ös valamint az ADAC teszteken egy kiemelkedő teljesítmény a Dunlop számára. Ezek a tesztek tanúsítják a Dunlop SP Winter Sport 3D képességeit. A hőmérséklet kritikus faktor lehet egy abroncs teljesítményében és a száraz, de hideg utak legalább annyira speciális abroncsot igényelnek, mint a havas vagy jeges felületek. Az abroncs egyesíti ezeket a tulajdonságokat és kitűnő teljesítményt nyújt a jellemző téli körülmények között. Ezeken felül latyakos és száraz utakon is kiváló teljesítményt nyújt." - mondta Paolo Figini, a Dunlop európai márka igazgatója. "A versenyeken kifejlesztett MRT technológia és az új 3D lamellák, valamint az új generációs szilika keverék egy magasabb szintű téli teljesítmény elérést teszi lehetővé. Ez nagyobb magabiztosságot és ezáltal magasabb kényelmet és biztonságot nyújt a téli utakon a sofőrnek." - tette hozzá.
A 3D blokk rendszere
A központi blokk az ún. húzó lamellákkal gondoskodik a kitűnő fékezési és vonóerő tulajdonságokról, különösen havon és jégen. Mellette található az átmeneti blokk. Magas amplitúdójú lamelláival ez a blokk további hosszirányú stabilitást és irányíthatóságot nyújt nedves és latyakos utakon. Végül, de nem utolsósorban a váll blokkban elhelyezkedő 3D lamellák maximális tapadást tesznek lehetővé havon és jégen. Mivel a váll össze van kötve a többi blokkal, így a stabilitás is kitűnő. Ennek köszönhetően száraz, de hideg utakon is kiválóan teljesít..
3D-s összekötő lamellák gondoskodnak a nagy fokú stabilitásról és a kitűnő úttartásról, száraz téli utakon
Alacsonyabb sebességeken a 3D lamellák kinyílnak és így rugalmasak, melynek köszönhetően havas és jeges utakon jobban kapaszkodnak, száraz úton nagyobb sebességeknél összezárnak és szilárdabbakká válnak. Ebben a helyzetben hozzájárulnak az abroncs száraz utakon nyújtott kiváló teljesítményéhez.
A Multi Radius Tread (MRT) szélesebb érintkezési felületet jelent
A Dunlop Multi Radius Tread technológiáját, mely a sikeres SP Sport Maxx-ban is megtalálható, a híres Touring Car Championship (DTM) -ben is használnak. Ez a technológia rendkívül pontosan kiszámítható minta felületet eredményez, mely sokkal homogénebbé teszi az érintkezési felület nyomás eloszlását. Az egyenletesebb nyomás eloszlás és egy nagyobb érintkezési felület nagy mértékben javítja a száraz utakon tanúsított teljesítményét az abroncsnak. A fejlesztett nyomás eloszlás az egyenes haladásból kanyarodásba történő átmenetet is egyszerűbbé teszi..
JLB – Illesztés mentes nylon átkötés = nagyobb stabilitás
A szerkezet maximum három JLB nulla fokos szögű réteget is tartalmaz. Hatásukra az abroncs megnyúlása minimális és optimális az érintkezési felület mérete - más szóval több gumi van az úton. Ez kitűnő stabilitást nagy sebességeknél és egyenletes kopást jelent.
Új szilikában gazdag, továbbfejlesztett keverék
Egy új reaktív szilika keverési folyamatnak és egy optimalizált szilika kötőanyagnak köszönhetően a minta még alacsony hőmérsékleteken is elasztikus marad. Ez kiváló tapadást eredményez minden időjárási viszony és sebesség mellett, valamint több megtehető kilométert.
A mintakeverék tartalmaz egy alacsony PCA (Polycyclic Aromatic Hydrocarbons) olajat, melynek köszönhetően az abroncs megfelel minden környezetvédelmi előírásnak, a teljesítmény csökkenése nélkül.
A kötött forgásirányú abroncs ellenáll az aquaplanningnek
A forgásirányos abroncs gyors és turbulencia mentes vízelvezetést jelent vizes utakon., melynek hatására az abroncs igen magas aquaplaning ellenállást ér el.
Egy abroncs minden téli útra
A Dunlop SP Winter Sport 3D egy sportos és nagy teljesítményű abroncs kifejezetten gyári első szerelési és tuning célokra tervezve. Maximális teljesítmény minden téli útviszony között : latyak, hó, nedves és száraz utak.
{40} (2023-12-12 21:22:46)
{168} (2023-01-15 19:58:59)
{5716} (2016-04-25 11:09:00)
Goodyear és Dunlop abroncsok szerelési kedvezménnyel.
{5719} (2016-02-02 14:44:40)
Laufenn abroncsok a Hankooktól.
{9193} (2015-09-24 11:07:29)
ADAC 2015 téli gumi teszt
{4566} (2015-06-16 11:29:52)
Michelin CrossClimate Új fejezet a gumiabroncsok történelemében.
{6836} (2014-10-08 09:37:21)
Michelin Akció!
{7817} (2014-09-16 11:47:07)
Téigumi teszt 2014
{34601} (2014-08-27 13:24:28)
TPMS (Tire Pressure Monitoring System )- keréknyomás érzékelő rendszer. ...
{5084} (2014-05-21 16:02:17)
2014-telén új mintázat a Michelin-től Michelin Alpin A5
{7960} (2014-05-21 15:31:56)
2014 téli szezonban új mintázat Goodyear UG9
{5022} (2014-04-02 10:42:01)
Goodyear és Dunlop nyárigumik kiválló teljesítménye
{4445} (2014-03-31 12:40:58)
Ön tankol a Falken fizet
{4178} (2014-03-28 11:55:09)
Vásárolj 4 MICHELIN nyári abroncsot, regisztrálj,ajándékként üzemanyagkupo...
{4318} (2014-03-19 17:13:29)
Sérült gumiabroncs? Kap tőlünk egy újat!
{6504} (2013-12-05 14:06:08)
A téli gumik kedvező tulajdonságainak érvényesülése érdekében.
{3604} (2013-10-15 11:34:45)
Vásároljon egy garnitura (4db) Continental téligumit
{3971} (2013-10-15 10:36:34)
Falken ajándék
{3922} (2013-10-12 12:11:46)
Október 1-vel a Nokian gumikhoz is jár a kátyúgarancia.
{4101} (2013-10-08 16:43:53)
Vásároljon egy garnitúra Matador téligumit
{4243} (2013-10-08 16:06:09)
Vásároljon egy garnitura Nokian téligumit
* * *
[
Gumi hírek 0-20]
[
Gumi hírek 20-40]
[
Gumi hírek 40-60]
[
Gumi hírek 60-80]
[
Gumi hírek 80-100]
[
Gumi hírek 100-120]
[
Gumi hírek 120-140]
[
Gumi hírek 140-160]