2023-06-02 21:50:09
PIRELLI PZERO NERO GT mintázat kép
A pirelli pzero nero gt gumi egy nyárigumi gumiabroncs. Az alább található gumi méret táblázatban azt láthatja, hogy a ebből a típusból milyen méretű abroncsok készülnek és mi az ami az oldalunkon keresztül rendelhető. Autógumi webáruházunkban az összes gumi méretből választhat, amelyet kérésre házhoz szállítunk Önnek.
A méretekre kattintva átkerül a(z) pirelli ilyen méretű gumiabroncsainak az oldalára, ahol nemcsak a pzero nero gt gumi mintázatot fogja megtalálni, hanem a(z) pirelli gumi gyártó összes abroncs típusát, amelyet gyártanak ebben a méretben és nyárigumi évszakra gyártották.
Pirelli Gyártástól:4-év Garancia !
A Pirelli Olaszország vezetõ autógumi gyártója.
A német (ADAC- (Svájci Túraklub(TCS) és a AutoZeitungban is megjelent teszteredményeinek köszönhetõen az egyik legkedveltebb Prémium márka lett mára Országunkban is.
A Pirelli vállalat, amely több mint 120 Ă©ve egyik jelentõs meghatározĂłja a világ gumiiparának, 1872-ben kezdi meg alkotĂł tevĂ©kenysĂ©gĂ©t. Ebben az Ă©vben a 24 Ă©ves olasz mĂ©rnök, Giovanni Battista Pirelli Ăşgy dönt, hogy rugalmas gumitermĂ©kek elõállĂtására Ă©s forgalmazására vállalatot alapĂt. Egy Ă©vvel a cĂ©galapĂtás után már el is kezdõdik a gyártás. ElsõkĂ©nt egy 1000 nĂ©gyzetmĂ©teres gyárĂ©pĂĽletben, 40 munkás Ă©s öt technikus kezdi meg gumicsövek gyártását. NĂ©hány Ă©vvel kĂ©sõbb ipari Ă©s tudományos cĂ©lĂş gumitermĂ©kek elõállĂtásával bõvĂĽl a termelĂ©s, majd 1877-ben már játĂ©kokat, divatárut, egĂ©szsĂ©gĂĽgyi termĂ©keket Ă©s esõkabátokat is gyártanak.
A Pirelli cĂ©g a 19. század vĂ©gĂ©re világviszonylatban is az egyik legnagyobb gumitermĂ©k-gyártĂłvá növi ki magát. – A világ tĂz legnagyobb informatikai Ă©s távközlĂ©si cĂ©ge közĂĽl nĂ©gy az olasz cĂ©g termĂ©keit - földalatti elektromos vezetĂ©kek Ă©s telefonkábelek – választja. Napjainkban az átlagemberek, az autĂłsok elsõsorban gumiabroncsairĂłl ismerik a cĂ©get.
Az automobilizmus kialakulásával közel azonos idõben, 1885-ben kezdõdik meg a kerekekre szerelhetõ gumihevederek gyártása, majd a jármĂ»vek fejlõdĂ©sĂ©hez igazodva Ă©vrõl Ă©vre Ăşjabb Ă©s Ăşjabb technikai fejlesztĂ©sek jelennek meg a piacon. A Pirelli elsõ megoldása a kocsik kerekeire felszerelhetõ gumipánt volt, mely a maga idejĂ©ben igazi Ăşjdonságnak számĂt, miután igen sokat javĂt a jármĂ»vek, akkor mĂ©g igen csekĂ©ly menetkĂ©nyelmĂ©n. Az áttörĂ©st az 1890-es esztendõ hozza meg, amikor megszĂĽletik az igazi gumiabroncs. Elõször a kerĂ©kpárgumik, majd 9 Ă©vvel kĂ©sõbb, igaz, mĂ©g csak kĂsĂ©rleti jelleggel, az autĂł-Ă©s motorgumik gyártása indul be.
A XX. század elsõ Ă©vĂ©ben, 1901-ben az autĂłgumi fejlesztĂ©sek közĂ©ppontjában a “Recoil”, abroncs kerĂĽl, mely szorosan zárĂłdik a kerĂ©ktárcsa peremĂ©hez, biztosĂtva ezzel, hogy a jármĂ» Ăştközben ne „veszĂtse” el gumijait. Erre ugyanis kezdetben nagyon sokszor volt pĂ©lda. A sikeres kĂsĂ©rletek eredmĂ©nyekĂ©nt 1905-ben elkezdõdik az autĂłgumik sorozatgyártása, kĂ©t tĂpust 35-fĂ©le mĂ©retben lehet rendelni a Pirellitõl. Ezzel párhuzamosan elkezdõdik a kifejezetten nagy teljesĂtmĂ©nyĂ» gĂ©pjármĂ»vekhez tervezett abroncsok elõállĂtása is.
Nem várat sokáig magára az elsõ versenysiker sem. 1907-ben egy Pirelli gumikkal felszerelt Itala sportkocsival három kiválĂł sportember, Prince Scipione Borghese, Luigi Parzini Ă©s Ettore Guizzardi elsõkĂ©nt Ă©rt cĂ©lba a 17 ezer (!) kilomĂ©teres Párizs-Peking maratoni rallyn. Itt jelenik meg elõször a Pirelli feliraton a betĂ»k fölĂ© nyĂşlĂł nyĂşlĂł “P” betĂ», mely azĂłta is, jelkĂ©pe Ă©s egyben vĂ©djegye a gyár termĂ©keinek.
E bravĂşros szereplĂ©s Ă©s a gumitermĂ©kek iránt mutatkozĂł egyre nagyobb igĂ©ny, terjeszkedĂ©sre ösztökĂ©li G. B. Pirellit, ezĂ©rt rövid idõn belĂĽl saját kirendeltsĂ©get nyit a jelentõsebb eurĂłpai Ă©s tengerentĂşli piacokon. Gyárat Ă©pĂttet Spanyolországban, Nagy-Britanniában Ă©s ArgentĂnában. Miközben a repĂĽlõgĂ©pekre szerelhetõ gumiabroncs is felkerĂĽl a termĂ©kpalettára, valamint megkezdõdik a szintetikus alapanyagok felhasználásával gyártandĂł gumiabroncsok fejlesztĂ©se, a milánĂłi tõzsdĂ©re bevezetik a cĂ©g rĂ©szvĂ©nyeit. .
A 30-as Ă©vekben tovább folytatĂłdik a sikertörtĂ©net. A Stella Bianca, azaz „FehĂ©r csillag” elnevezĂ©sĂ» abroncs a legnĂ©pszerĂ»bb autĂłgumivá válik a kontinensen. A kitĂ»nõ menettulajdonságokkal felvĂ©rtezett gumiabroncs kedvezõ fogadtatása mellett, a Tazio Nuvolari vezette Alfa Romeo Targa Florion kocsin elĂ©rt gyõzelmĂ©vel, a versenysportban is kiveszi rĂ©szĂ©t.
KözvetlenĂĽl a II. VilágháborĂş után az 1946-os Nemzetközi MotorkiállĂtás alkalmábĂłl a cĂ©g bemutat egy kifejezetten robogĂłkra kifejlesztett abroncsot, majd nem sokkal kĂ©sõbb Cinturato nĂ©ven piacra viszi az elsõ radiál gumiköpenyt. Ez utĂłbbi abban az idõben jelentõs technolĂłgiai elõrelĂ©pĂ©st mutat a diagonál szerkezetĂ» abroncsokkal szemben.
A Pirelli életében a háborút követõen is elsõdleges szempont a versenypályákon való helytállás. Az 1950 és 1957 között megrendezett Grand Prix futamok mintegy háromnegyedét Pirelli gumikkal szerelt autók nyerik.
Az egyre növekvõ kereslet kielĂ©gĂtĂ©sĂ©re Ăşjabb ĂĽzemeket nyit a Pirelli Franciaországban, MexikĂłban, NĂ©metországban Ă©s Peruban.
A hatvanas Ă©vek vĂ©gĂ©nek nagy szenzáciĂłja a CN 54 (70-es sorozat) tĂpusĂş abroncs. Az elsõ, nagy teljesĂtmĂ©nyĂ» jármĂ»vekhez kĂ©szĂĽlt alacsony profilĂş gumiabroncs bemutatásával egy idõben, Vizzola Ticinoban megnyitják a fejlesztĂ©sekhez nĂ©lkĂĽlözhetetlen, korszerĂ» tesztpályát.
NĂ©hány Ă©vvel kĂ©sõbb, 1972-ben, a cĂ©g kĂnálatában megjelenik az acĂ©lbetĂ©tes radiál abroncs, amely nagyobb szilárdságának köszönhetõen biztonságosabbá, Ă©s minden eddiginĂ©l komfortosabbá teszi az autĂłzást a korábbi vászonbetĂ©tes társakhoz kĂ©pest. Ezzel a technikával kĂ©szĂĽl a nĂ©pszerĂ» P3-mas, valamint az elsõ ultra alacsony oldalfalĂş gumiabroncs, a P6 Ă©s a P7, amelyek nemcsak a közutakon, de a raliverseny-pályákon is bizonyĂtották kiválĂł kĂ©pessĂ©gĂĽket.
A Pirelli Ă©letĂ©ben a 70-es, 80-as Ă©vekben is fontos szerepet töltenek be a versenyek. 1973-tĂłl a világ nagy rallyversenyein a Fiat Abarthok szinte megszakĂtás nĂ©lkĂĽl gyĂ»jtögetik pontjaikat. A Pirelli abroncson elĂ©rt sikerek olyan nevekhez kötõdnek, mint Walter Röhrl, Sandro Munari vagy Markku Alen. A Pirelli a 80-as Ă©veket is emlĂ©kezetessĂ© teszi: ekkor jön a finn Ari Vatanen, Henri Toivonen Ă©s Juha Kankunnen, vagy az olasz Miki Biasion Ă©s Piero Liatti. MindegyikĂĽk Pirelli gumival fut Ă©s nyer. TermĂ©szetesen a Pirelli abroncsokat az osztrák F1-es pilĂłta, Gerhard Berger, Ă©s a brazil Nelson Piquet sem hagyja ki. MĂg Berger az elsõ, addig Piquet az utolsĂł Formula 1-es versenyĂ©t nyeri a kiválĂł, szĂ©les „Ăşthengereken”.
TYRE-TRANS KFT POINT S Abroncsszerviz
3516 Miskolc, Pesti u.100
Tel:46/555-484
Internetes Vevõszolgálat: 9-17-ig.
Tel: 46/555-484, 46/303-417,
Email: tyretrans@autogumibolt.hu
Szolgáltatásaink:
-Gumiszerelés
-CentrĂrozás
-Felni javĂtás
-FutĂłmĂ» javĂtás Ă©s állĂtás
-Olajcsere
-KlĂmatöltĂ©s
-Keréktárolás
-Akkumulátor szerviz
Amennyiben a gumiabroncsokhoz kerĂ©ktárcsát is vásárol Ăşgy a kerĂ©kszerelĂ©st , centrĂrozást Ă©s a szelepeket dĂjmentesen biztosĂtjuk. Ezzel további 6000 Ft-ot spĂłrolhat meg.
GOODYEAR nyári gumi | MICHELIN nyári gumi | CONTINENTAL nyári gumi | BARUM nyári gumi | BRIDGESTONE nyári gumi | DAYTON nyári gumi | DEBICA nyári gumi | DUNLOP nyári gumi | FALKEN nyári gumi | FIRESTONE nyári gumi | FULDA nyári gumi | HANKOOK nyári gumi | KINGSTAR nyári gumi | KLEBER nyári gumi | KORMORAN nyári gumi | PIRELLI nyári gumi | SAVA nyári gumi | SEMPERIT nyári gumi | YOKOHAMA nyári gumi