» » »

pirelli CARRIER nyárigumi mintázat

pirelli autógumi gyártó CARRIER mintázata

PIRELLI CARRIER mintázat kép


Autógumi webáruházban kapható pirelli CARRIER nyárigumi méretek

A pirelli CARRIER gumi egy nyárigumi gumiabroncs. Az alább található gumi méret táblázatban azt láthatja, hogy a ebből a típusból milyen méretű abroncsok készülnek és mi az ami az oldalunkon keresztül rendelhető. Autógumi webáruházunkban az összes gumi méretből választhat, amelyet kérésre házhoz szállítunk Önnek.

A méretekre kattintva átkerül a(z) pirelli ilyen méretű gumiabroncsainak az oldalára, ahol nemcsak a CARRIER gumi mintázatot fogja megtalálni, hanem a(z) pirelli gumi gyártó összes abroncs típusát, amelyet gyártanak ebben a méretben és nyárigumi évszakra gyártották.

pirelli CARRIER nyárigumi

175/70R14C

pirelli CARRIER nyárigumi

195/60R16C

pirelli CARRIER nyárigumi

195/65R16C

pirelli CARRIER nyárigumi

195/70R15C

pirelli CARRIER nyárigumi

205/65R16C

pirelli CARRIER nyárigumi

205/70R15C

pirelli CARRIER nyárigumi

215/60R16C

pirelli CARRIER nyárigumi

215/65R16C

pirelli CARRIER nyárigumi

215/70R15C

pirelli CARRIER nyárigumi

215/75R16C

pirelli CARRIER nyárigumi

225/65R16C

pirelli CARRIER nyárigumi

225/70R15C

pirelli CARRIER nyárigumi

225/75R16C

pirelli CARRIER nyárigumi

235/65R16C
 
 
* * *

pirelli autógumi gyártó logoja

pirelli autógumi gyártó


Pirelli Gyártástól:4-év Garancia !
A Pirelli Olaszország vezető autógumi gyártója.
A német (ADAC- (Svájci Túraklub(TCS) és a AutoZeitungban is megjelent teszteredményeinek köszönhetően az egyik legkedveltebb Prémium márka lett mára Országunkban is.

A Pirelli vállalat, amely több mint 120 éve egyik jelentős meghatározója a világ gumiiparának, 1872-ben kezdi meg alkotó tevékenységét. Ebben az évben a 24 éves olasz mérnök, Giovanni Battista Pirelli úgy dönt, hogy rugalmas gumitermékek előállítására és forgalmazására vállalatot alapít. Egy évvel a cégalapítás után már el is kezdődik a gyártás. Elsőként egy 1000 négyzetméteres gyárépületben, 40 munkás és öt technikus kezdi meg gumicsövek gyártását. Néhány évvel később ipari és tudományos célú gumitermékek előállításával bővül a termelés, majd 1877-ben már játékokat, divatárut, egészségügyi termékeket és esőkabátokat is gyártanak.

A Pirelli cég a 19. század végére világviszonylatban is az egyik legnagyobb gumitermék-gyártóvá növi ki magát. – A világ tíz legnagyobb informatikai és távközlési cége közül négy az olasz cég termékeit - földalatti elektromos vezetékek és telefonkábelek – választja. Napjainkban az átlagemberek, az autósok elsősorban gumiabroncsairól ismerik a céget.
Az automobilizmus kialakulásával közel azonos időben, 1885-ben kezdődik meg a kerekekre szerelhető gumihevederek gyártása, majd a járművek fejlődéséhez igazodva évről évre újabb és újabb technikai fejlesztések jelennek meg a piacon. A Pirelli első megoldása a kocsik kerekeire felszerelhető gumipánt volt, mely a maga idejében igazi újdonságnak számít, miután igen sokat javít a járművek, akkor még igen csekély menetkényelmén. Az áttörést az 1890-es esztendő hozza meg, amikor megszületik az igazi gumiabroncs. Először a kerékpárgumik, majd 9 évvel később, igaz, még csak kísérleti jelleggel, az autó-és motorgumik gyártása indul be.

A XX. század első évében, 1901-ben az autógumi fejlesztések középpontjában a “Recoil”, abroncs kerül, mely szorosan záródik a keréktárcsa pereméhez, biztosítva ezzel, hogy a jármű útközben ne „veszítse” el gumijait. Erre ugyanis kezdetben nagyon sokszor volt példa. A sikeres kísérletek eredményeként 1905-ben elkezdődik az autógumik sorozatgyártása, két típust 35-féle méretben lehet rendelni a Pirellitől. Ezzel párhuzamosan elkezdődik a kifejezetten nagy teljesítményű gépjárművekhez tervezett abroncsok előállítása is.
Nem várat sokáig magára az első versenysiker sem. 1907-ben egy Pirelli gumikkal felszerelt Itala sportkocsival három kiváló sportember, Prince Scipione Borghese, Luigi Parzini és Ettore Guizzardi elsőként ért célba a 17 ezer (!) kilométeres Párizs-Peking maratoni rallyn. Itt jelenik meg először a Pirelli feliraton a betűk fölé nyúló nyúló “P” betű, mely azóta is, jelképe és egyben védjegye a gyár termékeinek.
E bravúros szereplés és a gumitermékek iránt mutatkozó egyre nagyobb igény, terjeszkedésre ösztökéli G. B. Pirellit, ezért rövid időn belül saját kirendeltséget nyit a jelentősebb európai és tengerentúli piacokon. Gyárat építtet Spanyolországban, Nagy-Britanniában és Argentínában. Miközben a repülőgépekre szerelhető gumiabroncs is felkerül a termékpalettára, valamint megkezdődik a szintetikus alapanyagok felhasználásával gyártandó gumiabroncsok fejlesztése, a milánói tőzsdére bevezetik a cég részvényeit. .
A 30-as években tovább folytatódik a sikertörténet. A Stella Bianca, azaz „Fehér csillag” elnevezésű abroncs a legnépszerűbb autógumivá válik a kontinensen. A kitűnő menettulajdonságokkal felvértezett gumiabroncs kedvező fogadtatása mellett, a Tazio Nuvolari vezette Alfa Romeo Targa Florion kocsin elért győzelmével, a versenysportban is kiveszi részét.
Közvetlenül a II. Világháború után az 1946-os Nemzetközi Motorkiállítás alkalmából a cég bemutat egy kifejezetten robogókra kifejlesztett abroncsot, majd nem sokkal később Cinturato néven piacra viszi az első radiál gumiköpenyt. Ez utóbbi abban az időben jelentős technológiai előrelépést mutat a diagonál szerkezetű abroncsokkal szemben.

A Pirelli életében a háborút követően is elsődleges szempont a versenypályákon való helytállás. Az 1950 és 1957 között megrendezett Grand Prix futamok mintegy háromnegyedét Pirelli gumikkal szerelt autók nyerik.

Az egyre növekvő kereslet kielégítésére újabb üzemeket nyit a Pirelli Franciaországban, Mexikóban, Németországban és Peruban.
A hatvanas évek végének nagy szenzációja a CN 54 (70-es sorozat) típusú abroncs. Az első, nagy teljesítményű járművekhez készült alacsony profilú gumiabroncs bemutatásával egy időben, Vizzola Ticinoban megnyitják a fejlesztésekhez nélkülözhetetlen, korszerű tesztpályát.
Néhány évvel később, 1972-ben, a cég kínálatában megjelenik az acélbetétes radiál abroncs, amely nagyobb szilárdságának köszönhetően biztonságosabbá, és minden eddiginél komfortosabbá teszi az autózást a korábbi vászonbetétes társakhoz képest. Ezzel a technikával készül a népszerű P3-mas, valamint az első ultra alacsony oldalfalú gumiabroncs, a P6 és a P7, amelyek nemcsak a közutakon, de a raliverseny-pályákon is bizonyították kiváló képességüket.

A Pirelli életében a 70-es, 80-as években is fontos szerepet töltenek be a versenyek. 1973-tól a világ nagy rallyversenyein a Fiat Abarthok szinte megszakítás nélkül gyűjtögetik pontjaikat. A Pirelli abroncson elért sikerek olyan nevekhez kötődnek, mint Walter Röhrl, Sandro Munari vagy Markku Alen. A Pirelli a 80-as éveket is emlékezetessé teszi: ekkor jön a finn Ari Vatanen, Henri Toivonen és Juha Kankunnen, vagy az olasz Miki Biasion és Piero Liatti. Mindegyikük Pirelli gumival fut és nyer. Természetesen a Pirelli abroncsokat az osztrák F1-es pilóta, Gerhard Berger, és a brazil Nelson Piquet sem hagyja ki. Míg Berger az első, addig Piquet az utolsó Formula 1-es versenyét nyeri a kiváló, széles „úthengereken”.


TYRE-TRANS KFT POINT S Abroncsszerviz
3516 Miskolc, Pesti u.100
Tel:46/555-484


Internetes Vevőszolgálat: 9-17-ig.
Tel: 46/555-484, 46/303-417,
Email: tyretrans@autogumibolt.hu

Szolgáltatásaink:

-Gumiszerelés
-Centrírozás
-Felni javítás
-Futómű javítás és állítás
-Olajcsere
-Klímatöltés
-Keréktárolás
-Akkumulátor szerviz

Amennyiben a gumiabroncsokhoz keréktárcsát is vásárol úgy a kerékszerelést , centrírozást és a szelepeket díjmentesen biztosítjuk. Ezzel további 6000 Ft-ot spórolhat meg.

VEVŐSZOLGÁLAT: 46/555-484 , 46/303-417 , 30/678-1609

GOODYEAR nyári gumi | MICHELIN nyári gumi | CONTINENTAL nyári gumi | BARUM nyári gumi | BRIDGESTONE nyári gumi | DAYTON nyári gumi | DEBICA nyári gumi | DUNLOP nyári gumi | FALKEN nyári gumi | FIRESTONE nyári gumi | FULDA nyári gumi | HANKOOK nyári gumi | KINGSTAR nyári gumi | KLEBER nyári gumi | KORMORAN nyári gumi | PIRELLI nyári gumi | SAVA nyári gumi | SEMPERIT nyári gumi | YOKOHAMA nyári gumi