» » »

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi mintázat

pirelli autógumi gyártó SOTTO ZERO SERIE 2 mintázata

Pirelli SOTTOZERO SERIE 2 téli gumi

A Sottozero II a 2008-as szezonban jelent meg a piacon és rögtön remekel a teszteken:

* Autobild Sportscar (215/45 R17): Tesztgyőztes. A teszt szerint az új Sottozero példás menettulajdonságokat és a kitűnő vonóerőt biztosít téli körülmények között, vizes úton pedig átlag feletti biztonsági tartalékokkal rendelkezik.
* Autobild (225/45 R17): "Példás." A teszt külön kiemelte, hogy az abroncs dinamikus, sportos vezethetőséget biztosít minden időjárási körülmények között.
* Auto Motor und Sport (225/55R16): "Különösen ajánlott"
* Sport Auto (225/45R17): "Különösen ajánlot"


A téli abroncs, amely "olvassa" az útfelületet.
A mintázat interaktív mintaárkai alkalmazkodnak az őszi és téli hónapokra jellemző különböző útfelületekhez, ezáltal fokozzák a teljesítményt és a biztonságot száraz és nedves úton, jégen vagy havon egyaránt.

A legigényesebb vásárlók számára kialakított négyteljesítményű téli abroncs szinte"olvassa" az őszi és téli hónapokat jellemző útfelületeket. Az új Pirelli mintázat az innovatív technológiai áttörések alkalmazásának köszönhetően biztonságos és környezetbarát, ami nem csak havas vagy jeges, de nedves, latyakos, illetve a téli szezonban jellemző fagyott felületeken is kiváló teljesítményt és megbízhatóságot garantál.

Kétféle változat rekord gyári homologizációval
A Pirelli szeptembertől elérhető új abroncsa az Európában négy éve piacra dobott,sikeres Winter Sottozero abroncs továbbfejlesztett változata. Két jól elhatárolható változatban készül, különböző sebességtartományokra: a
W210/W240 négyteljesítményű autókhoz, míg az ennél is extrémebb W270 sorozatot szuper sportkocsikhoz ajánlják. A Porsche, a Maserati, a
Lamborghini, a Ferrari, a BMW, a Bentley, az Aston Martin és az Alfa Romeo mind eredeti gyári szerelésű téli abroncsnak választották az új Pirelli téli gumit.


Vevőszolgálat: 46/555-484


Autógumi webáruházban kapható pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi méretek

A pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 gumi egy téligumi gumiabroncs. Az alább található gumi méret táblázatban azt láthatja, hogy a ebből a típusból milyen méretű abroncsok készülnek és mi az ami az oldalunkon keresztül rendelhető. Autógumi webáruházunkban az összes gumi méretből választhat, amelyet kérésre házhoz szállítunk Önnek.

A méretekre kattintva átkerül a(z) pirelli ilyen méretű gumiabroncsainak az oldalára, ahol nemcsak a SOTTO ZERO SERIE 2 gumi mintázatot fogja megtalálni, hanem a(z) pirelli gumi gyártó összes abroncs típusát, amelyet gyártanak ebben a méretben és téligumi évszakra gyártották.

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

205/50R17

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

205/55R17

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

205/65R17

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

215/45R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

215/60R17

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

225/45R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

225/50R17

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

225/55R17

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

225/60R17

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

235/35R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

235/35R20

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

235/40R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

235/40R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

235/45R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

235/45R20

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

235/50R17

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

235/50R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

235/55R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

245/35R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

245/35R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

245/35R20

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

245/40R20

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

245/45R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

245/45R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

245/50R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

255/35R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

255/40R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

255/40R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

255/45R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

265/40R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

265/45R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

265/45R20

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

275/30R20

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

275/35R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

275/35R20

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

275/40R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

275/40R20

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

275/45R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

285/30R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

285/35R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

285/35R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

285/35R20

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

285/40R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

295/30R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

295/30R20

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

295/35R18

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

295/35R19

pirelli SOTTO ZERO SERIE 2 téligumi

335/30R20
* * *

pirelli autógumi gyártó logoja

pirelli autógumi gyártó


Pirelli Gyártástól:4-év Garancia !
A Pirelli Olaszország vezető autógumi gyártója.
A német (ADAC- (Svájci Túraklub(TCS) és a AutoZeitungban is megjelent teszteredményeinek köszönhetően az egyik legkedveltebb Prémium márka lett mára Országunkban is.

A Pirelli vállalat, amely több mint 120 éve egyik jelentős meghatározója a világ gumiiparának, 1872-ben kezdi meg alkotó tevékenységét. Ebben az évben a 24 éves olasz mérnök, Giovanni Battista Pirelli úgy dönt, hogy rugalmas gumitermékek előállítására és forgalmazására vállalatot alapít. Egy évvel a cégalapítás után már el is kezdődik a gyártás. Elsőként egy 1000 négyzetméteres gyárépületben, 40 munkás és öt technikus kezdi meg gumicsövek gyártását. Néhány évvel később ipari és tudományos célú gumitermékek előállításával bővül a termelés, majd 1877-ben már játékokat, divatárut, egészségügyi termékeket és esőkabátokat is gyártanak.

A Pirelli cég a 19. század végére világviszonylatban is az egyik legnagyobb gumitermék-gyártóvá növi ki magát. – A világ tíz legnagyobb informatikai és távközlési cége közül négy az olasz cég termékeit - földalatti elektromos vezetékek és telefonkábelek – választja. Napjainkban az átlagemberek, az autósok elsősorban gumiabroncsairól ismerik a céget.
Az automobilizmus kialakulásával közel azonos időben, 1885-ben kezdődik meg a kerekekre szerelhető gumihevederek gyártása, majd a járművek fejlődéséhez igazodva évről évre újabb és újabb technikai fejlesztések jelennek meg a piacon. A Pirelli első megoldása a kocsik kerekeire felszerelhető gumipánt volt, mely a maga idejében igazi újdonságnak számít, miután igen sokat javít a járművek, akkor még igen csekély menetkényelmén. Az áttörést az 1890-es esztendő hozza meg, amikor megszületik az igazi gumiabroncs. Először a kerékpárgumik, majd 9 évvel később, igaz, még csak kísérleti jelleggel, az autó-és motorgumik gyártása indul be.

A XX. század első évében, 1901-ben az autógumi fejlesztések középpontjában a “Recoil”, abroncs kerül, mely szorosan záródik a keréktárcsa pereméhez, biztosítva ezzel, hogy a jármű útközben ne „veszítse” el gumijait. Erre ugyanis kezdetben nagyon sokszor volt példa. A sikeres kísérletek eredményeként 1905-ben elkezdődik az autógumik sorozatgyártása, két típust 35-féle méretben lehet rendelni a Pirellitől. Ezzel párhuzamosan elkezdődik a kifejezetten nagy teljesítményű gépjárművekhez tervezett abroncsok előállítása is.
Nem várat sokáig magára az első versenysiker sem. 1907-ben egy Pirelli gumikkal felszerelt Itala sportkocsival három kiváló sportember, Prince Scipione Borghese, Luigi Parzini és Ettore Guizzardi elsőként ért célba a 17 ezer (!) kilométeres Párizs-Peking maratoni rallyn. Itt jelenik meg először a Pirelli feliraton a betűk fölé nyúló nyúló “P” betű, mely azóta is, jelképe és egyben védjegye a gyár termékeinek.
E bravúros szereplés és a gumitermékek iránt mutatkozó egyre nagyobb igény, terjeszkedésre ösztökéli G. B. Pirellit, ezért rövid időn belül saját kirendeltséget nyit a jelentősebb európai és tengerentúli piacokon. Gyárat építtet Spanyolországban, Nagy-Britanniában és Argentínában. Miközben a repülőgépekre szerelhető gumiabroncs is felkerül a termékpalettára, valamint megkezdődik a szintetikus alapanyagok felhasználásával gyártandó gumiabroncsok fejlesztése, a milánói tőzsdére bevezetik a cég részvényeit. .
A 30-as években tovább folytatódik a sikertörténet. A Stella Bianca, azaz „Fehér csillag” elnevezésű abroncs a legnépszerűbb autógumivá válik a kontinensen. A kitűnő menettulajdonságokkal felvértezett gumiabroncs kedvező fogadtatása mellett, a Tazio Nuvolari vezette Alfa Romeo Targa Florion kocsin elért győzelmével, a versenysportban is kiveszi részét.
Közvetlenül a II. Világháború után az 1946-os Nemzetközi Motorkiállítás alkalmából a cég bemutat egy kifejezetten robogókra kifejlesztett abroncsot, majd nem sokkal később Cinturato néven piacra viszi az első radiál gumiköpenyt. Ez utóbbi abban az időben jelentős technológiai előrelépést mutat a diagonál szerkezetű abroncsokkal szemben.

A Pirelli életében a háborút követően is elsődleges szempont a versenypályákon való helytállás. Az 1950 és 1957 között megrendezett Grand Prix futamok mintegy háromnegyedét Pirelli gumikkal szerelt autók nyerik.

Az egyre növekvő kereslet kielégítésére újabb üzemeket nyit a Pirelli Franciaországban, Mexikóban, Németországban és Peruban.
A hatvanas évek végének nagy szenzációja a CN 54 (70-es sorozat) típusú abroncs. Az első, nagy teljesítményű járművekhez készült alacsony profilú gumiabroncs bemutatásával egy időben, Vizzola Ticinoban megnyitják a fejlesztésekhez nélkülözhetetlen, korszerű tesztpályát.
Néhány évvel később, 1972-ben, a cég kínálatában megjelenik az acélbetétes radiál abroncs, amely nagyobb szilárdságának köszönhetően biztonságosabbá, és minden eddiginél komfortosabbá teszi az autózást a korábbi vászonbetétes társakhoz képest. Ezzel a technikával készül a népszerű P3-mas, valamint az első ultra alacsony oldalfalú gumiabroncs, a P6 és a P7, amelyek nemcsak a közutakon, de a raliverseny-pályákon is bizonyították kiváló képességüket.

A Pirelli életében a 70-es, 80-as években is fontos szerepet töltenek be a versenyek. 1973-tól a világ nagy rallyversenyein a Fiat Abarthok szinte megszakítás nélkül gyűjtögetik pontjaikat. A Pirelli abroncson elért sikerek olyan nevekhez kötődnek, mint Walter Röhrl, Sandro Munari vagy Markku Alen. A Pirelli a 80-as éveket is emlékezetessé teszi: ekkor jön a finn Ari Vatanen, Henri Toivonen és Juha Kankunnen, vagy az olasz Miki Biasion és Piero Liatti. Mindegyikük Pirelli gumival fut és nyer. Természetesen a Pirelli abroncsokat az osztrák F1-es pilóta, Gerhard Berger, és a brazil Nelson Piquet sem hagyja ki. Míg Berger az első, addig Piquet az utolsó Formula 1-es versenyét nyeri a kiváló, széles „úthengereken”.


TYRE-TRANS KFT POINT S Abroncsszerviz
3516 Miskolc, Pesti u.100
Tel:46/555-484


Internetes Vevőszolgálat: 9-17-ig.
Tel: 46/555-484, 46/303-417,
Email: tyretrans@autogumibolt.hu

Szolgáltatásaink:

-Gumiszerelés
-Centrírozás
-Felni javítás
-Futómű javítás és állítás
-Olajcsere
-Klímatöltés
-Keréktárolás
-Akkumulátor szerviz

Amennyiben a gumiabroncsokhoz keréktárcsát is vásárol úgy a kerékszerelést , centrírozást és a szelepeket díjmentesen biztosítjuk. Ezzel további 6000 Ft-ot spórolhat meg.

VEVŐSZOLGÁLAT: 46/555-484 , 46/303-417 , 30/678-1609

GOODYEAR nyári gumi | MICHELIN nyári gumi | CONTINENTAL nyári gumi | BARUM nyári gumi | BRIDGESTONE nyári gumi | DAYTON nyári gumi | DEBICA nyári gumi | DUNLOP nyári gumi | FALKEN nyári gumi | FIRESTONE nyári gumi | FULDA nyári gumi | HANKOOK nyári gumi | KINGSTAR nyári gumi | KLEBER nyári gumi | KORMORAN nyári gumi | PIRELLI nyári gumi | SAVA nyári gumi | SEMPERIT nyári gumi | YOKOHAMA nyári gumi