» »

bridgestone lm32 mintázat

bridgestone autógumi gyártó lm32 mintázata

Bridgestone LM-32 téligumi

A forgásiránykötött mintázat a keresztirányú blokkokkal kiváló tapadást biztosít havas útfelületen. Kitűnő teljesítmény csúszós útfelületen. A tökéletes mintázatkialakítás tökéletes tapadást biztosít vizes útfelületen. A legújabb fejlesztésű téligumi futófelület adaléknak köszönhetően kiváló tapadás elinduláskor, fékezéskor havas útfelületen.

Új fejlesztésű aszimmetrikus mintázatának köszönhetően
nagyszerűen tapad havon és jégen
• A mintablokkok/mintaárkok optimális elosztása révén az
abroncs havas, vizes és száraz úton is jól teljesít
• A szilikával megerősített összetételű futófelület kellő
vonóerőt és fékezőerőt biztosít téli körülmények között
• Robusztus, tartós felépítése összehangolt tulajdonságokat,
kényelmes irányíthatóságot eredményez


Téligumi
Vevőszolgálat 46/555-484


Az oldalunkon található bridgestone lm32 méretek

Jelenleg autógumi webáruházunkban nem található a keresésnek megfelelő autógumi.

* * *

bridgestone autógumi gyártó logoja

bridgestone autógumi gyártó


Bridgestone 1930-1950: A gumitalpú lábbeliktől a gumiabroncsokig Minden cégnek van története és van alapítója. De kevés cégnek van csak olyan céltudatos alapítója, mint a Bridgestone-nak. Shojiro Ishibashi született vállalkozó volt már jóval azelőtt, hogy belefogott a gumiabroncsgyártásba. 1925-ben elsőként kezdett tömegesen hagyományos japán lábbelit, “tabit” gyártani Kuruméban, Kyushu-szigeten. Japán rohamos iparosításán felbuzdulva, felmérést készített a gumiabroncspiacról és 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot. 1931-ben Ishibashi megvalósította álmát: ő lett az első japán gumiabroncsgyártó a Bridgestone Tire Co. Ltd megalapításával. Mit rejt a név? Mindent. És Ishibashi jól tudta ezt, amikor nevet választott a cége számára. A harmincas években igen keresettek voltak a brit és amerikai termékek és ő elhatározta, hogy betör erre a nemzetközi piacra. A Bridgestone valójában családnevének szó szerinti angol fordítása („Stone Bridge”), magyarul „kőhidat” jelent, melynek két szavát a jobb hangzás kedvéért felcserélte Bridgestone-ra. A gumiabroncstól a golflabdáig és a gumitömlőig Az 1930-40-es években a terjeszkedés jellemezte a céget. Ekkor, 1934-ben indult be a teljeskörű gumiabroncsgyártás az újonnan alapított kurumei gyárban. Egy évvel később a cég megjelent a szabadidős termékek piacán a golflabdák tömeges gyártásával, mely a mai napig hatalmas üzleti siker. Ishibashi, hogy kielégíthesse az egyre növekvő fővárosi keresletet, 1937-ben Tokyoba tette át székhelyét, ahol ékszíjjal, gumitömlővel, rezgéscsillapító komponenssel és szintetikus gumival bővítette termékkínálatát. A cég nevét Nippon Tire Co. Ltd-re változtatta. 1950-es évek - A Bridgestone lett a legnagyobb japán gumiabroncsgyártó vállalat Az ötvenes évek kezdetén – egy negyed század múltán – rohamos növekedésnek indult a vállalat. Az első üzleti lépés a Bridgestone név visszavétele volt, melyet az új központ felépítése követett Tokyo szívében, majd az első gumiabroncs-forgalmazó leanyvállalat megnyitása. Ezek mindegyike sikeres üzleti döntésnek bizonyult, hiszen az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. Ishibashi sosem felejtette el gyökereit és a cég fennállásának 25. évfordulójára létrehozta az Ishibashi Kulturális Központot Kuruméban és a városnak adományozta 1960-as évek – Kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. A kurumei, yokohamai és tokyói gyárakban gumiabroncsok és más gumitermékek széles választékát állította elő a vállalat. Emellett Japán vezető kerékpárgyártója volt, autógyártó üzeme pedig több mint 5000 személy- és teherautót állított elő havonta. A Bridgestone az ország határain túl terjeszkedik Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. Ezt egy marketing leányvállalat alapítása követte az Egyesült Államokban 1967-ben. Az egész cégre kiterjedő, a minőség javítását és a termelékenység fokozását célzó minőség ellenőrzési kampánynak köszönhetően a vállalat elnyerte a neves Deming Díjat 1968-ban. 1970-es évek - Meghalt a vállalat alapítója, öröksége azonban tovább él Shojiro Ishibashi 1976-ban meghalt, de az általa alapított szervezet tovább működött, s egyre nagyobb piacokat hódított meg és újabb fejlesztéseket eszközölt ki. 1970-ben a vállalat szponzorálta az első Bridgestone Golfversenyt, melyet ma Bridgestone Open néven ismernek. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. 1980-as évek A vállalat fennállásának 50. évfordulóját és vezető szerepét ünnepli A nyolcvanas évek elején ünnepelte a vállalat fennállásának 50. évfordulóját, ami egyben egy hosszú sikersorozat kezdetét is jelentette, melyben terjeszkedés, forradalmi technológiák és akvizíciók követték egymást A nemzetközi terjeszkedés eredményeként a cég megvásárolja a Firestone-t A terjeszkedés az első Cockpit kiskereskedelmi üzlet megnyitásával indult, mely gumiabroncsot és egyéb autós kiegészítő termékeket forgalmazott. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. A Bridgestone ezzel valódi globális vállalattá alakult. A Bridgestone és a Firestone Európai Irodája útban az egyesülés felé A Bridgestone/Firestone egyesülése után 1989-ben megalakult a Firestone Europe Inc., a Firestone Európai Irodája Belgiumban. A Bridgestone Corporation és a Firestone Európai Irodája függetlenek maradtak ugyan, de ugyanabban az épületben kaptak helyet Brüsszelben A Bridgestone technológiai fejlesztései forradalmasítják a gumiabroncsgyártást Az üzleti sikereken túl a Bridgestone technológiai fejlesztései forradalmasították a gumiabroncsgyártást és tervezést. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket. A Bridgestone két új elméletet is bejelentett: a forradalmi Rolling Control Optimisation és a Tension Control Optimisation elméletet a teherautó- és buszabroncsok vonatkozásában. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 1990-es évek - Az Európai Központtól a Forma 1-ig Bridgestone Corporation, Történelem, 1980-as évek Bridgestone/Firestone Europe S.A. (BFE) megszületik A Bridgestone és a Firestone Bridgestone/Firestone Inc. néven egységes szervezetként működik az Egyesült Államokban. A vállalat1990. július 18-án felállította a Bridgestone/Firestone Europe S.A.-t (BFE). A BFE 1994-ig koordinációs és központi szerepet látott el, ezt követően „Európai Központtá” alakult. Azóta ez az iroda felelős az európai marketing és disztribúciós tevékenység összehangolásáért, valamint az értékesítésért és beszerzésért. Ezzel egyidejűleg az európai leányvállalatok többségének részvényesévé is vált. 1998 derekán a vállalat zaventemi új irodájába költözött. A BFE mintegy 150 főt alkalmazott, köztük helyi lakosokat és külföldieket, a cég multikulturális és globális arculatának megfelelően. A brüsszeli BFE Központban 16 különböző nemzetiség képviseltette magát. Átütő technológiájával a Bridgestone betör a Formula 1-be Az Uni-T-vel, a Bridgestone gumiabroncs tervezés területén elért úttörő fejlesztésével, mely magában foglalja az 1994-ben kifejlesztett korom részecske struktúra fejlesztéseket, valamint a köpenyperem innovációt, a Firestone gumiabroncsok a következő évben újra versenybe szállhattak a CART sorozatban az Egyesült Államokban. Az Indy 500 legendás hírű versenyzője, a Firestone azonnal vezető pozíciót szerzett. 1997-ben a Bridgestone belépett a Formula 1-be. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. 21. század 2004 fontos év volt a Bridgestone számára: számos esemény és eredmény segített megerősíteni európai gumiabroncsgyártói pozícióját. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban. A motorverseny fontos részét képezi a Bridgestone motorsport progjamnának, mely közismert a Formula 1-en, az IndyCar Racingen és más autóversenyeken elért sikeréről. Makoto Tamadának a riói MotoGP-n aratott győzelme mindkét fél számára az első MotoGP győzelmet jelentette. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. Ez a2005. január 1-vel életbe lépő, nagyszabású megállapodás az Európában, Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten értékesített járművekre vonatkozik. A Bridgestone Europe (BSEU) elkötelezetten fejleszti hálózatát a kontinensen: A vállalat felvásárolta a Mecamold SA 100%-os részesedését. A Mecamold öntőformákat gyárt a gumiabroncsipar számára. A BSEU meggyőződése, hogy a termelés e területén folytatott vertikális integrációval és együttműködéssel megerősítheti pozícióját az európai gumiabroncspiacon. Bridgestone Retread Systems NV/SA néven a Bridgestone új leányvállalatot alapított az olasz Marangoni Tread S.p.A újrafutózási cég kisebbségi részvételVégül, de nem utolsósorban, júniusban hivatalosan megnyílt a Bridgestone új európai tesztpályája (EUPG) Rómában. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. Bridgestone Gumiabroncs Forgalmazók: TYRE-TRANS KFT POINT S Abroncsszerviz 3516 Miskolc, Pesti u.100 Tel:46/555-484 Internetes Vevőszolgálat: 9-17-ig. Tel: 46/555-484, 46/303-417, Email: tyretrans@autogumibolt.hu Szolgáltatásaink: -Gumiszerelés -Centrírozás -Felni javítás -Futómű javítás és állítás -Olajcsere -Klímatöltés -Keréktárolás -Akkumulátor szerviz Amennyiben a gumiabroncsokhoz keréktárcsát is vásárol úgy a kerékszerelést , centrírozást és a szelepeket díjmentesen biztosítjuk. Ezzel további 6000 Ft-ot spórolhat meg.

VEVŐSZOLGÁLAT: 46/555-484 , 46/303-417 , 30/678-1609

GOODYEAR nyári gumi | MICHELIN nyári gumi | CONTINENTAL nyári gumi | BARUM nyári gumi | BRIDGESTONE nyári gumi | DAYTON nyári gumi | DEBICA nyári gumi | DUNLOP nyári gumi | FALKEN nyári gumi | FIRESTONE nyári gumi | FULDA nyári gumi | HANKOOK nyári gumi | KINGSTAR nyári gumi | KLEBER nyári gumi | KORMORAN nyári gumi | PIRELLI nyári gumi | SAVA nyári gumi | SEMPERIT nyári gumi | YOKOHAMA nyári gumi