» » »

Bridgestone B250 nyárigumi autógumi mintázat

Bridgestone autógumi gyártó B250 mintázata

BRIDGESTONE B250 nyári gumi


Kiegyensúlyozott komfortérzet és stabilitás.
Kiegyensúlyozott futás- és vízen futási teljesítmény.
Kiegyensúlyozott általános teljesítmény és hosszú élettartam.

Eredetileg az Opel Astra és Renault Modus modellekre tervezték. A B250 abroncsot használják az autógyártók a legújabb modelljeikre: Fiat Punto, Mercedes-Benz B-osztály, Opel Astra, Renault Clio & Modus, Toyota Yaris.

Az abroncs jelenlegi méretválasztékát tovább




Vevőszolgálat: 46/555-484


Autógumi webáruházban kapható Bridgestone B250 nyárigumi méretek

A Bridgestone B250 gumi egy nyárigumi gumiabroncs. Az alább található gumi méret táblázatban azt láthatja, hogy a ebből a típusból milyen méretű abroncsok készülnek és mi az ami az oldalunkon keresztül rendelhető. Autógumi webáruházunkban az összes gumi méretből választhat, amelyet kérésre házhoz szállítunk Önnek.

A méretekre kattintva átkerül a(z) Bridgestone ilyen méretű gumiabroncsainak az oldalára, ahol nemcsak a B250 gumi mintázatot fogja megtalálni, hanem a(z) Bridgestone gumi gyártó összes abroncs típusát, amelyet gyártanak ebben a méretben és nyárigumi évszakra gyártották.

Bridgestone B250 nyárigumi

155/65R13

Bridgestone B250 nyárigumi

155/65R14

Bridgestone B250 nyárigumi

165/65R15

Bridgestone B250 nyárigumi

165/70R13

Bridgestone B250 nyárigumi

165/70R14

Bridgestone B250 nyárigumi

175/60R15

Bridgestone B250 nyárigumi

175/60R16

Bridgestone B250 nyárigumi

175/65R15

Bridgestone B250 nyárigumi

175/70R13

Bridgestone B250 nyárigumi

175/70R14

Bridgestone B250 nyárigumi

185/60R15

Bridgestone B250 nyárigumi

195/55R15

Bridgestone B250 nyárigumi

195/60R16

Bridgestone B250 nyárigumi

195/65R15
 
 
* * *

Bridgestone autógumi gyártó logoja

Bridgestone autógumi gyártó


Bridgestone 1930-1950: A gumitalpú lábbeliktõl a gumiabroncsokig Minden cégnek van története és van alapítója. De kevés cégnek van csak olyan céltudatos alapítója, mint a Bridgestone-nak. Shojiro Ishibashi született vállalkozó volt már jóval azelõtt, hogy belefogott a gumiabroncsgyártásba. 1925-ben elsõként kezdett tömegesen hagyományos japán lábbelit, “tabit” gyártani Kuruméban, Kyushu-szigeten. Japán rohamos iparosításán felbuzdulva, felmérést készített a gumiabroncspiacról és 1930-ban legyártotta az elsõ gumiabroncsot. 1931-ben Ishibashi megvalósította álmát: õ lett az elsõ japán gumiabroncsgyártó a Bridgestone Tire Co. Ltd megalapításával. Mit rejt a név? Mindent. És Ishibashi jól tudta ezt, amikor nevet választott a cége számára. A harmincas években igen keresettek voltak a brit és amerikai termékek és õ elhatározta, hogy betör erre a nemzetközi piacra. A Bridgestone valójában családnevének szó szerinti angol fordítása („Stone Bridge”), magyarul „kõhidat” jelent, melynek két szavát a jobb hangzás kedvéért felcserélte Bridgestone-ra. A gumiabroncstól a golflabdáig és a gumitömlõig Az 1930-40-es években a terjeszkedés jellemezte a céget. Ekkor, 1934-ben indult be a teljeskörĂ» gumiabroncsgyártás az újonnan alapított kurumei gyárban. Egy évvel késõbb a cég megjelent a szabadidõs termékek piacán a golflabdák tömeges gyártásával, mely a mai napig hatalmas üzleti siker. Ishibashi, hogy kielégíthesse az egyre növekvõ fõvárosi keresletet, 1937-ben Tokyoba tette át székhelyét, ahol ékszíjjal, gumitömlõvel, rezgéscsillapító komponenssel és szintetikus gumival bõvítette termékkínálatát. A cég nevét Nippon Tire Co. Ltd-re változtatta. 1950-es évek - A Bridgestone lett a legnagyobb japán gumiabroncsgyártó vállalat Az ötvenes évek kezdetén – egy negyed század múltán – rohamos növekedésnek indult a vállalat. Az elsõ üzleti lépés a Bridgestone név visszavétele volt, melyet az új központ felépítése követett Tokyo szívében, majd az elsõ gumiabroncs-forgalmazó leanyvállalat megnyitása. Ezek mindegyike sikeres üzleti döntésnek bizonyult, hiszen az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. Ishibashi sosem felejtette el gyökereit és a cég fennállásának 25. évfordulójára létrehozta az Ishibashi Kulturális Központot Kuruméban és a városnak adományozta 1960-as évek – Kiváló minõségĂ» termékekkel szolgálni a társadalmat A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minõségĂ» termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az elsõ japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az elsõ radiálabroncsot személyautókhoz. A kurumei, yokohamai és tokyói gyárakban gumiabroncsok és más gumitermékek széles választékát állította elõ a vállalat. Emellett Japán vezetõ kerékpárgyártója volt, autógyártó üzeme pedig több mint 5000 személy- és teherautót állított elõ havonta. A Bridgestone az ország határain túl terjeszkedik Az autóipari termelés rohamos és világméretĂ» növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat elsõ tengerentúli üzeme volt a második világháborút követõen. Ezt egy marketing leányvállalat alapítása követte az Egyesült Államokban 1967-ben. Az egész cégre kiterjedõ, a minõség javítását és a termelékenység fokozását célzó minõség ellenõrzési kampánynak köszönhetõen a vállalat elnyerte a neves Deming Díjat 1968-ban. 1970-es évek - Meghalt a vállalat alapítója, öröksége azonban tovább él Shojiro Ishibashi 1976-ban meghalt, de az általa alapított szervezet tovább mĂ»ködött, s egyre nagyobb piacokat hódított meg és újabb fejlesztéseket eszközölt ki. 1970-ben a vállalat szponzorálta az elsõ Bridgestone Golfversenyt, melyet ma Bridgestone Open néven ismernek. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. 1980-as évek A vállalat fennállásának 50. évfordulóját és vezetõ szerepét ünnepli A nyolcvanas évek elején ünnepelte a vállalat fennállásának 50. évfordulóját, ami egyben egy hosszú sikersorozat kezdetét is jelentette, melyben terjeszkedés, forradalmi technológiák és akvizíciók követték egymást A nemzetközi terjeszkedés eredményeként a cég megvásárolja a Firestone-t A terjeszkedés az elsõ Cockpit kiskereskedelmi üzlet megnyitásával indult, mely gumiabroncsot és egyéb autós kiegészítõ termékeket forgalmazott. A Bridgestone 1983-ban jelentõs lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-tõl megvásárolta elsõ termelõüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. A Bridgestone ezzel valódi globális vállalattá alakult. A Bridgestone és a Firestone Európai Irodája útban az egyesülés felé A Bridgestone/Firestone egyesülése után 1989-ben megalakult a Firestone Europe Inc., a Firestone Európai Irodája Belgiumban. A Bridgestone Corporation és a Firestone Európai Irodája függetlenek maradtak ugyan, de ugyanabban az épületben kaptak helyet Brüsszelben A Bridgestone technológiai fejlesztései forradalmasítják a gumiabroncsgyártást Az üzleti sikereken túl a Bridgestone technológiai fejlesztései forradalmasították a gumiabroncsgyártást és tervezést. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az elsõ téligumit Japánban, öt évvel késõbb pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket. A Bridgestone két új elméletet is bejelentett: a forradalmi Rolling Control Optimisation és a Tension Control Optimisation elméletet a teherautó- és buszabroncsok vonatkozásában. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményĂ» gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az idõben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 1990-es évek - Az Európai Központtól a Forma 1-ig Bridgestone Corporation, Történelem, 1980-as évek Bridgestone/Firestone Europe S.A. (BFE) megszületik A Bridgestone és a Firestone Bridgestone/Firestone Inc. néven egységes szervezetként mĂ»ködik az Egyesült Államokban. A vállalat1990. július 18-án felállította a Bridgestone/Firestone Europe S.A.-t (BFE). A BFE 1994-ig koordinációs és központi szerepet látott el, ezt követõen „Európai Központtá” alakult. Azóta ez az iroda felelõs az európai marketing és disztribúciós tevékenység összehangolásáért, valamint az értékesítésért és beszerzésért. Ezzel egyidejĂ»leg az európai leányvállalatok többségének részvényesévé is vált. 1998 derekán a vállalat zaventemi új irodájába költözött. A BFE mintegy 150 fõt alkalmazott, köztük helyi lakosokat és külföldieket, a cég multikulturális és globális arculatának megfelelõen. A brüsszeli BFE Központban 16 különbözõ nemzetiség képviseltette magát. Átütõ technológiájával a Bridgestone betör a Formula 1-be Az Uni-T-vel, a Bridgestone gumiabroncs tervezés területén elért úttörõ fejlesztésével, mely magában foglalja az 1994-ben kifejlesztett korom részecske struktúra fejlesztéseket, valamint a köpenyperem innovációt, a Firestone gumiabroncsok a következõ évben újra versenybe szállhattak a CART sorozatban az Egyesült Államokban. Az Indy 500 legendás hírĂ» versenyzõje, a Firestone azonnal vezetõ pozíciót szerzett. 1997-ben a Bridgestone belépett a Formula 1-be. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az elsõ idõszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte elsõ világbajnoki gyõzelmét Mika Hakkinennek köszönhetõen, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktõri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. 21. század 2004 fontos év volt a Bridgestone számára: számos esemény és eredmény segített megerõsíteni európai gumiabroncsgyártói pozícióját. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban. A motorverseny fontos részét képezi a Bridgestone motorsport progjamnának, mely közismert a Formula 1-en, az IndyCar Racingen és más autóversenyeken elért sikerérõl. Makoto Tamadának a riói MotoGP-n aratott gyõzelme mindkét fél számára az elsõ MotoGP gyõzelmet jelentette. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttĂ»rõ abroncsát, amellyel megerõsítette vezetõ pozícióját a defekttĂ»rõ technológia területén. A Ferrari a defekttĂ»rõ technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerzõdése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fõ gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. Ez a2005. január 1-vel életbe lépõ, nagyszabású megállapodás az Európában, Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten értékesített jármĂ»vekre vonatkozik. A Bridgestone Europe (BSEU) elkötelezetten fejleszti hálózatát a kontinensen: A vállalat felvásárolta a Mecamold SA 100%-os részesedését. A Mecamold öntõformákat gyárt a gumiabroncsipar számára. A BSEU meggyõzõdése, hogy a termelés e területén folytatott vertikális integrációval és együttmĂ»ködéssel megerõsítheti pozícióját az európai gumiabroncspiacon. Bridgestone Retread Systems NV/SA néven a Bridgestone új leányvállalatot alapított az olasz Marangoni Tread S.p.A újrafutózási cég kisebbségi részvételVégül, de nem utolsósorban, júniusban hivatalosan megnyílt a Bridgestone új európai tesztpályája (EUPG) Rómában. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvõ, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. Bridgestone Gumiabroncs Forgalmazók: TYRE-TRANS KFT POINT S Abroncsszerviz 3516 Miskolc, Pesti u.100 Tel:46/555-484 Internetes Vevõszolgálat: 9-17-ig. Tel: 46/555-484, 46/303-417, Email: tyretrans@autogumibolt.hu Szolgáltatásaink: -Gumiszerelés -Centrírozás -Felni javítás -FutómĂ» javítás és állítás -Olajcsere -Klímatöltés -Keréktárolás -Akkumulátor szerviz Amennyiben a gumiabroncsokhoz keréktárcsát is vásárol úgy a kerékszerelést , centrírozást és a szelepeket díjmentesen biztosítjuk. Ezzel további 6000 Ft-ot spórolhat meg.

VEVŐSZOLGÁLAT: 46/555-484 , 46/303-417 , 30/678-1609

GOODYEAR nyári gumi | MICHELIN nyári gumi | CONTINENTAL nyári gumi | BARUM nyári gumi | BRIDGESTONE nyári gumi | DAYTON nyári gumi | DEBICA nyári gumi | DUNLOP nyári gumi | FALKEN nyári gumi | FIRESTONE nyári gumi | FULDA nyári gumi | HANKOOK nyári gumi | KINGSTAR nyári gumi | KLEBER nyári gumi | KORMORAN nyári gumi | PIRELLI nyári gumi | SAVA nyári gumi | SEMPERIT nyári gumi | YOKOHAMA nyári gumi